Po co, komu, kto, jak, kiedy?
Im prostsze pytania, tym trudniejsze odpowiedzi.

Budowanie strategii komunikacji jest jak układanie puzzli. Na pierwszy rzut oka ilość elementów może onieśmielać: cele, potrzeby nadawców, potrzeby odbiorców, przekonania, konteksty, metafory organizacyjne, chaos niekompatybilnych narzędzi i ciągłe niedobory czasowe. Ale my uwielbiamy układać puzzle.

Potrafimy każdy element wydobyć i opisać. Jeśli trzeba – udoskonalić. Łączymy je z pozostałymi fragmentami, tworząc jasną strategię komunikującą dokładnie to, na czym zależy zleceniodawcy.

Mamy doświadczenie w budowaniu strategii różnego rodzaju – od strategii nowej marki, przez strategie wizerunku pracodawcy, po strategie komunikacji wewnętrznej.

  • Oferujemy:
  • analizę sytuacji:wywiady pogłębione, grupy fokusowe, obserwacje, badania ankietowe, analizę treści
  • rekomendacje:budowanie strategii komunikacji, definiowanie procesów komunikacyjnych w organizacji, określanie wartości i polityki informacyjnej organizacji, przygotowanie raportów, prowadzenie warsztatów strategicznych
  • wdrażanie:definiowanie narzędzi, angażowanie nadawców i odbiorców